Wikipedia

Resultats de la cerca

divendres, 30 de gener del 2015

Noves activitats + Dia de la Pau

Durant l'última setmana de gener els alumnes de 4t hem estat molt entretinguts. Hem iniciat noves dinàmiques com les llistes vermella i verda; hem treballat en grups per decidir el nom de les taules; i també s'ha plantejat una nova proposta que consisteix en investigar curiositats de forma setmanal.
A més, al llarg d'aquest dies hem fet diverses activitats per prendre consciència de la importància de la Pau. Finalment, hem celebrat de manera conjunta la festa del Dia de la Pau!
 

 

12 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt el dia de la pau. Les activitats van ser molt xules i em va agradar fer el collage per el colom de la pau, va ser un dia molt divertit.Júlia★

    ResponElimina
  2. em va agrada molt el planeta i el nom que li vem ficar al planeta la meva taula. nerea

    ResponElimina
  3. em va agradar molt tambe el dia de la pau i mo vaig pasar molt be amb els meus amics.nerea

    ResponElimina
  4. el dia de la pau mo vaig pasar molt be.nerea

    ResponElimina
  5. A mi lo que em va agrada anar al zoo a veure la girafa el rinoceron els elefants ...
    em va agrada molt molt molt!!!

    ResponElimina
  6. Jo no e pugut astar aigis que dasitgo pau a tot el mont petons a tots els meus cupanig i famlia i prufasos paz i amor.Asperu que us u ageu pasat bomba .Adeu Carla.

    ResponElimina
  7. a mi amb va agrada el zoo i el dia dia de la pau

    ResponElimina
  8. Jo el dia de la pau mo vaig passar molt be en les activitats i en tot en jenaral

    Jana

    ResponElimina
  9. en va agradar molt ficar desitjos bons a les mans. lucia segovia

    ResponElimina
  10. va ser una experiensie molt dibertit
    nara

    ResponElimina
  11. Va ser molt xulu i el Culom de la pau va ser molt xulu
    Jana

    ResponElimina