Wikipedia

Resultats de la cerca

dissabte, 16 de novembre del 2013

Colònies a Planoles (13, 14 i 15 de novembre)


Taller de disfresses medievals, joc de nit, excursió a Ripoll, tirolina, tir amb arc, actuacions, discoteca, recorregut per "Les casetes"... són les principals activitats realitzades durant aquests tres dies de colònies a Planoles.
Com se sol dir: "més val una imatge que mil paraules", per tant, no m'enrotllo més i us deixo amb les fotografíes. També m'agradaria aprofitar per agrair el bon comportament general dels nens i nenes de tercer, gràcies pels bons moments compartits!
Carles.
 

 

9 comentaris:

  1. m' han agradat un monton les colonies i ens ho em passat molt be i a mes em fet coses molt divertides a las colonies i la casa era molt bonica i als monitors eren molt amables.
    carla 3r Escola aqua alba.

    ResponElimina
  2. Ens vem tirar per una tirulina¡¡¡¡¡
    ADRIÀ

    ResponElimina
  3. En les culonies vam tirar amb arc i alguns ecplutar el globus que estaba a la diana

    Queralt.

    ResponElimina
  4. ENS VEM TIRAR PER UNA TIIIIIIIIIIIIIROLINA POL I BRYAN

    ResponElimina
  5. ban ser las millos coionies de me vide iago



    o

    ResponElimina
  6. m´an agradat molt aquestes culonies i tambe amb tirar amb arc i la discuteca tambe las activitats van ser molt divertides . A la nit bem anar al a desfer lancateri del prisap i al bem dasfer
    JANA

    ResponElimina
  7. Em va agradar molt el tir amb arc,fer las lletras carolinas i fer la obra
    i que la Raquel i jo. Ba ser divertit de dormir amb la Queralt,Jana,Júlia,
    Nara i jo.

    ResponElimina
  8. A mi em van agradar molt perque eren molt xules i divertides.El primer dia despres de dinar ens vam disfressar i el segon dia vam jugar un partit de futbol amb l'altre escola i vam guanyar.I a la discoteca ens ho vam passar bomba!!!!!!!!!!!!!!!! Júlia

    ResponElimina