Wikipedia

Resultats de la cerca

dissabte, 14 de desembre del 2013

Cantada de Nadal!

El passat divendres 13 de desembre de 2013 varem celebrar la cantada de Nadal. Aquest any la varem realitzar a la pista municipal. La veritat és que l’experiència va ser molt positiva i la col·laboració dels pares va ser molt important i és d’agrair. Gràcies a tots i totes!
No hem d'oblidar tampoc el treball realitzat pels nens i nenes, ells són els autèntics protagonistes. Van ajudar en la confecció de les decoracions i realizant unes actuacions amb molt d'entusiasme. Enhorabona!


 


3 comentaris:

  1. Va ser molt xulo i divertit estaba molt nerbiosa pero em baix tranquilitzar.ila.fi

    ResponElimina
  2. les fotos m'han agradat molt!!!

    i tots em sortit molt guapos
    lucia segovia

    ResponElimina
  3. Aquestes vacances de Nadal m´ho he passat molt be,m´han portat moltes coses els reis i estic molt contenta.Les coses que vem fer a clase van ser molt xules i les nadales també em van agradar molt,Carla.

    ResponElimina